Get Amazing Stories

Get great contents delivered straight to your inbox everyday, just a click away, Sign Up Now.
Adresa de email
Diete

Dieta Nutritarian, efect 3 in 1: slabire, detoxifiere si reintinerire

Dieta Nutritarian„Sfarsitul regimurilor de slabit” sau dieta Nutritarian este un nou plan creat de dr. Joel Fuhrman, un medic de familie specializat in prevenirea si vindecarea afectiunilor prin nutritie. Dr. Fuhrman este si autor al mai multor carti bestseller de nutritie, inclusiv „Mananca pentru a trai”, iar dieta Nutritarian este un plan clar ce te ajuta sa obtii si sa-ti mentii greutatea ideala, fara a mai tine vreodata un regim de slabit.

De ce ai alege sa tii dieta Nutritarian?

A manca sanatos inseamna a avea o proportie echilibrata intre calorii si nutrientii pe care ti-i ofera fiecare aliment. Dr. Fuhrman sustine ca dieta Nutritarian iti ofera toti nutrientii de care ai nevoie pentru a fi sanatos si pentru a-ti reintineri organismul, timp in care slabesti si scapi de toxine, datorita consumului mare de legume verzi, fructe si leguminoase, cat si consumul de cafea verde, ideala in orice cura de slabire, detoxifiere si reintinerire.

Conform autorului dietei, beneficiile planului Nutritarian sunt numeroase:

  • Incetineste procesul de imbatranire a organismului.
  • Ajuta la repararea celulelor.
  • Reduce inflamatia.
  • Asista organismul sa elimine toxinele.
  • Controleaza apetitul.
  • Suprima poftele alimentare.
  • Previne si trateaza unele afectiuni.

Aceste beneficii se datoreaza consumului mare de fructe si legume, leguminoase, seminte, nuci si cafea verde, cat si a eliminarii aproape complete din alimentatie a carnii si a altor produse de origine animala. In plus, eliminarea completa a carbohidratilor rafinati din meniul tau va sprijini o slabire echilibrata si sanatatea generala a organismului.

Cele 6 reguli ale dietei Nutritarian :

Dieta Nutritarian te ajuta sa slabesti intr-un mod sanatos si echilibrat, iar cel mai important este ca nu ti se ofera un plan de alimentatie, ci esti obligat sa inveti sa te hranesti cu ce este bun pentru tine. Astfel, nu doar ca vei slabi, dar nici nu te vei mai ingrasa dupa ce ti-ai atins greutatea propusa!

1. Mananca in fiecare zi o salata mare ca fel principal.

2. Consuma cel putin o jumatate de cana de leguminoase in fiecare zi. Leguminoasele sunt o sursa excelenta de proteine, asa ca include in meniul tau boabele de fasole, mazarea, lintea, nautul si soia.

3. Ia in fiecare zi o portie mare de legume preparate la aburi.

4. Femeile trebuie sa consume 30 g de nuci si seminte, iar barbatii – 40 g, in fiecare zi.

5. Mananca zilnic trei fructe proaspete.

6. Consuma inainte de mese cafea verde cu ghimbir, de 2 ori pe zi

Pentru a fi intr-o forma maxima, organismul tau trebuie sa primeasca zilnic nutrienti de cea mai buna calitate, din surse naturale. Dupa cum ti-ai dat seama din cele sase principii ale dietei Nutritarian, aceasta este o dieta bazata pe legume, fructe si leguminoase, in proportii diferite, combinata cu consumul cafelei verzi.

Consuma zilnic:

  • Inainte de masa, o infuzie de cafea verde cu ghimbir.  Combinata cu ghimbirul, care este un foarte bun accelerator al sangelui, regleaza tranzitul intestinal, combate constipatia, este un bun detoxifiant si in plus controleaza senzatia de foame; cafeaua verde va face minuni asupra organismului dumneavoastra.
  • Legume crude sau preparate, cu exceptia cartofilor albi sau rosii: 30-60% din totalul zilnic al caloriilor
  • Fructe: 10-40% din totalul zilnic al caloriilor
  • Leguminoase (fasole, mazare, etc): 10-40% din totalul zilnic al caloriilor
  • Seminte, nuci & avocado: 10-40% din totalul zilnic al caloriilor
  • Cereale integrale & cartofi: mai putin de 20% din totalul zilnic al caloriilor
  • Oua, peste si lactate degresate: mai putin de 10% din totalul zilnic al caloriilor
  • Carne de vita, dulciuri, branza si alimente procesate: cat mai rar
  • Alimente recomandate in programul Nutritarian

Dr. Fuhrman iti recomanda sa incluzi in meniul tau aceste alimente: ciuperci, rucola, patrunjel, varza furajera (kale), varza chinezeasca, broccoli, varza, creson, ceapa, usturoi, rosii, naut, fasole neagra, linte, fructe de padure, mar, avocado, cocos, lapte de migdale, nuci, seminte de chia, seminte de in, seminte de canepa, seminte de susan, fulgi de ovaz, orez brun, paine din faina integrala, quinoa, otet balsamic.

Este dieta Nutritarian potrivita pentru tine?

Daca vrei sa faci o schimbare radicala in viata ta si sa-ti reintineresti organismul, dieta Nutritarian este un bun plan de pornire. Faptul ca renunti la alimentele procesate, la preparatele grele pe baza de carne si alte produse de origine animala te va face sa scapi de toxine si sa te simti mai usor inca din primele zile !

1 Comment

1 Comment

  1. Pingback: 10 idei de mic dejun gustoase și hrănitoare cu puține calorii | Dietă pentru tine!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cele mai vizionate

To Top

Fii mereu în voga

Primește cele mai noi și interesante articole, direct în inbox.
Adresa de email
Secure and Spam free...