Get Amazing Stories

Get great contents delivered straight to your inbox everyday, just a click away, Sign Up Now.
Adresa de email
Diete

Regim de slăbire pentru 2 saptămâni

Regim de slabire pentru 2 saptamaniCa să urmați regimul de slăbire de doua săptămâni este bine să vă faceți proviziile din timp. Nu e indicat sa vă uitați la televizor în timp ce mâncați. Vederea stimulează secrețiile gastrice și secrețiile glandelor salivare dând senzația de foame chiar și imediat după masă.

Dacă activitatea zilnică vă solicită foarte mult, suplimentați cantitatea de alimente cu 20 – 30 % pentru a putea face față efortului. Nu beți apă imediat după masă ca să aveți senzația că v-ați săturat. Apa va încetini procesul digestiv dar va provoca efecte neplăcute cum ar fi durerile de stomac ce vor apare după un timp. Cantitățile de hrană le puteți servi după cum aveți orarul zilnic. Totuși masa principală va fi servită până în ora 18. Și nu în ultimul rând, înaintea meselor consumați o infuzie de cafea verde cu ghimbir, cald sau rece, în funcție de preferințele dumneavoastră.

Meniul pentru prima săptămâna a dietei de slăbit*:

Luni: Un grapefruit; 150 g  pește proaspăt fiert și condimentat după gust; 250 g fasole verde fiartă, fără ulei prăjit; 5 g de unt; 30 g cașcaval din lapte de vacă;  200 g salată de fructe fără zahăr;  20 g pâine integrală.

Marți: Un bol de paste făinoase cu bucăți mici de carne de pui fiartă, fără sos din comerț; 125 g de mușchi de vacă la grătar; 250 g de tocană din roșii și dovlecei fiartă cu ulei de măsline; 5 g de unt;  100 g de brânză albă de vaci; un fruct de sezon; 20 g păine completă.

Miercuri: 50 g de salată de castraveți cu piper și oțet; 150 g carne de pui fripta; 250 g de piure de morcovi; 5 g de unt; 20 g de branză topită; un măr; 20 g de pâine completă.

Joi: 6-7 ridichi de lună; 100 g de friptură de vițel; 250 g de varză fiartă; 10 g de svaiter; două fructe de sezon; 20 g de pâine completă.

Vineri: 50 g de morcovi fierți; 125 g de pește fiert și condimentat după gust; 100 g de compot de pere; 30 g de brânză; 250 g de legume fierte; 20 g de pâine completă.

Sâmbătă: 50 g de salată de roșii făcuta cu două linguri ulei de floarea-soarelui; 150 g de friptură de vacă; 250 g de țelină fiartă; un iaurt de 200 g; un fruct de sezon; 40 g de pâine completă.

Duminică: Un grapefruit; 150 g de friptură de pui; 250 g de legume fierte; 5 g de unt; 20 g de brânză topită; o banană; 20 g de pâine completă.

* Nu uitați, înainte de mese, să consumați o infuzie de cafea verde cu ghimbir

Meniul pentru a doua săptămână a dietei de slăbit*:

Luni: 50 g de varză roșie fiartă; 5 g de ulei de floarea – soarelui; 150 g de pește fript; 250 g de fasole verde fiartă; 10 g de unt; 100 g de compot de mere; 20 g de păine completă;

Marți: 50 g de ciuperci fierte făcute salată cu 5 g de ulei de floarea- soarelui și puțin oțet; două ouă moi; 250 g de spanac fiert; 100 g de brânză albă; 30 g de cașcaval din lapte de vacă; 20 g pâine completă.

Miercuri: 50 g de salată de roșii; 125 g de pui fript; 200 g de țelină fiartă; doua fructe de sezon; 100 g brânză alba; 20 g pâine completă.

Joi: 50 g de ciuperci fierte  în abur; 100 g de friptură de vită; 20 g de brânză topită; 200 g de spanac fiert; 20 g de pâine completă.

Vineri: 200 g de morcovi fierți; 150 g de pește fiert și condimentat cu piper și puțin oțet de mere; 3 cartofi fierți; 5 g de unt ; un iaurt natural; salată de fructe fără zahăr; 40 g de pâine completă.

Sâmbătă: Salată de sfeclă roșie cu două linguri de ulei de floarea-soarelui; două ouă tari; 250 g de conopidă fiartă și condimentată cu ou; 250 g de sfeclă roșie fiartă; 5 g de unt; doi biscuiți fără zahăr; un fruct de sezon; 20 g de pâine completă.

Duminică: 75 g de castraveți rași cu puțin oțet și mărar; 150 g friptură de vițel; 250 g de salată de varză; 5 g de unt; 30 g de brânză frământată; 100 g compot de cireșe fără zahăr; 20 g de pâine completă.

* Nu uitați, înainte de mese, sa consumați o infuzie de cafea verde cu ghimbir.

4 Comments

4 Comments

  1. Stomatologie copii

    April 25, 2016 at 10:39 pm

    Detalii interesante. Multumim pt impartasirea lor.

  2. Pingback: 14 GREŞELI ÎN ALIMENTAŢIE DE CARE TREBUIE SĂ TE FEREŞTI | Dietă pentru tine!

  3. Pingback: Metode simple de a elimina celulita | Ghidul Frumusetii

  4. Pingback: Scapă de celulită, natural – Despre frumusete

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cele mai vizionate

To Top

Fii mereu în voga

Primește cele mai noi și interesante articole, direct în inbox.
Adresa de email
Secure and Spam free...