Get Amazing Stories

Get great contents delivered straight to your inbox everyday, just a click away, Sign Up Now.
Adresa de email
Alimentație

Cum să-ți controlezi indicele glicemic cu ajutorul cafelei verzi?

Cum să-ți controlezi indicele glicemicIndicele glicemic a fost creat pentru a ajuta persoanele cu diabet să-și poată controla nivelul zahărului din sânge. Iar teoria spune că ce te ajuta să-ți menții nivelul de zahăr sub control te ajută să și slăbești!

Descoperă ce înseamnă această dietă și cum te ajută cafeaua verde să slăbești și să-ți menții sub control nivelul zahărului din sânge!

Dieta indicelui glicemic ia în calcul în special consumul de carbohidrați împreună cu cafeaua verde. Unele alimente (precum pâinea albă, prăjiturile și cartofii albi) fac ca nivelul de zahăr din sânge să crească. Ai voie să consumi doar acei carbohidrați care produc o creștere ușoară a nivelului de zahăr din sânge, în timp ce cafeaua verde combinată cu ghimbir te face să te simți sătul mai mult timp. Rezultatul? Foamea nu va mai fi un chin!

Pe lângă faptul că dieta respectivă poate contribui la prevenirea unor afecțiuni precum diabetul și bolile cardiovasculare, sunt studii care arată că persoanele care urmeaza o astfel de dietă în combinație cu cafeaua verde slăbesc mai repede decât cei care consumă mulți carbohidrați.

Alimente permise în dieta indicelui glicemic.

Toate alimentele sunt repartizate pe o scară de la 0 la 100, în funcție de cât de mult cresc nivelul zahărului din sânge. Ideal este să consumi cât mai multe alimente din categoria de alimente cu indice glicemic scăzut, iar cafeaua verde să o consumi înainte de a lua masa, pentru ca acidul clorogenic sa accelereze metabolismul.

  • Alimente cu indice glicemic ridicat (peste 70): orez alb, pâine albă, covrigi, cartofi albi copți, biscuiți, sucuri cu zahăr.
  • Alimente cu indice glicemic mediu (56-69): banane, struguri, spaghete, înghețată, stafide, porumb fiert sau copt.
  • Alimente cu indice glicemic scăzut (sub 55): fulgi de ovăz, arahide, mazăre verde, morcovi, fasole, hummus, lapte degresat, majoritatea fructelor (cu excepția celor menționate anterior și a pepenelui roșu).

Este dieta indicelui glicemic potrivită pentru tine?

Ca orice dietă, nici acesta nu se potrivește tuturor. Poate fi destul de greu de urmat, datorită faptului că trebuie să urmărești permanent indicele glicemic al alimentelor pe care le consumi și să te obișnuiești cu consumul de cafea verde cu ghimbir.

  • dar te ajută să slăbești prin faptul ca promovează consumul unor alimente cu puține calorii, care îți mențin senzația de sațietate.
  • odată ce înțelegi principiile dietei, îți vei da seama de ce dulciurile sau produsele de patiserie nu îți țin deloc de foame și te fac să te îngrași atât de mult.
  • de asemenea, nu înseamna să consumi doar carbohidrați și cafea verde, ci este important să manânci și grăsimi și proteine. Trebuie doar să ai grijă la tipul de carbohidrați pe care îl alegi, astfel încât să facă parte din categoria alimentelor cu indice glicemic scăzut, și să nu uiți de ceașca de cafea verde cu ghimbir înainte de a lua masa.
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cele mai vizionate

To Top

Fii mereu în voga

Primește cele mai noi și interesante articole, direct în inbox.
Adresa de email
Secure and Spam free...